Dagens ridpass

Red på fältet med lill-Emma och Romeo. Hade på martingalen bara för skojs skull men den måste påverka någon av oss på något sätt, för det gick väldigt bra. Klättrade också lite, det är ju alltid nyttigt. Fast det tyckte inte Boris, han är lite lat ♥


Hovis var och skodde hästar idag! Så nu är Boris hovar jättefina =) Men ni skulle bara veta hur stark man måste vara för att böja en hästsko... För er som inte har provat: det är inte så lätt som det ser ut!

Sen kunde inte mamma komma och hämta mig direkt så jag fick för mig att jag skulle borsta alla hästar utan hyrare, men hann bara med Ginger, Felize och finafina Armin ♥

Emma o Felize

Jag o Ginger

Söt-Armin ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna & Carolina

Är han skodd runt om? :)

2011-04-22 @ 21:55:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0