Förhoppningsvis blir det lite foton imorrn


Imorrn kommer Celinne med till stallet och fotar när Emma och jag rider, så då blir det nog lite bilder på oss båda =)

Kanske lite nördigt men jag älskar foton när jag och kompisar rider, många foton, som man kan sitta o kolla på, man ser en förändring i hur hästen går, hur man rider och så vidare. Filmer gillar jag också, har bara inte så många dessutom får ni inte se några för jag vet inte hur man lägger upp dem hehe...

Hittade någon hemsk från tävlingen i Folkinge och en lite bättre från Edas förra, kul att se, även om det var ganska nyss. Tyvärr har jag inte så många gamla, ångrar sjukt mycket att jag aldrig orkade dra med någon slav som kunde fota mig och Saffran eller Mirre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0