Skolmästerskapen i dressyr

Igår var det ju då skolmästerskap i dressyr, min klass var funktionärer. Jag hade oturen att vara borta när vi valde vad vi ville göra, så det slutade med att jag fick sitta på en stol i cafeterian o frysa ihjäl. Efter lunchen kom jag dock på att det var varmt i domartornet så jag smög in där istället o satte mig med de som räknade och var speaker.

Först var del L:B 1 och sen L:A 1, och sist av någon anledning L:B 1 igen. Tror det var tre ponnyer med sammanlagt, en skäck, en fux och en fjording som var jättegullig. Synd att jag inte hade kameran med... Förresten var det samma domare som dömde L:An på Eda förra året, det sägs att hon är väldigt rättvis och det är ju det viktigaste hos en domare, förutom att vara duktig på dressyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0