Boris hovar är väl inte dom med mest tur...?

Det gick bra att ha stallet trots regnet, inget att mocka, typ två hästar att släppa ut.

Men så kom dagens katastrof: Magic halt! Blev ledsen trots att hon inte är min... När Tolousa blev dålig var min fösta själviska tanke: "nej, nu måste Boris gå mer". Skäms över att jag tänkte så, men ni förstår väl?

Sen skulle jag ta ut Boris i gången och såg hans högra framhov. Hela skon hade åkt bak och tåkappan trycktes in i hoven så att den satt fast liksom inuti, och sen glappade skon en halv centimeter på ena sidan. Fan.

Jessica var inte hemma och Robban hittade inte hovtången så nu står Boris i en box brevid Magic och äter hö.


Kommentarer
Postat av: Alva

SV : tack : )

nejmen , gud vad tråkigt ! :(

2011-08-30 @ 21:07:41
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch!:O stackare!:(<3

2011-08-31 @ 21:54:26
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0