Gårdagen

Kunde inte komma in på internet igår, eftersom det som vanligt inte funkade. Men nu har jag sovmorgon och gott om tid.

Självklart hade jag fattat schemat fel igår haha! På morgonen både fölhantering och longering. Fölet jag borstade på hette Stella och är nästan lite söt som Ellie. Sen longerade vi varandra så att vi skulle lära oss kommandona ordentligt. Det jobbigaste är när linföraren bestämmer att man ska göra en massa övergångar...

På eftermiddagen red vi dressyr för Ansa. Jag fick en av mina favoriter, Cleo, som har stått i KY-stallet ett tag men nu var tillbaka. Gick väl sådär att rida...

(Liten)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! ur gullig bild!:D

2011-08-31 @ 07:09:34
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0