Jag <3 Emmas minidator + internet

Jag blev väldigt glad när jag insåg att Emmas lilla dator skulle få följa med till Eda. Trots det är jag på ridläger och ska inte blogga så mycket...

På förmiddagen red vi ett svettigt ridpass på fältet. Boris kändes väldigt jobbig i början men sen blev det bättre och bättre tills jag kunde rida nästan normalt. Vi tog även några små skutt över ett litet kryss. Några gånger stannade han men på det hela gick det bra.

Kvällens ridpass blev en hoppträning för Ellie. Det var en bra övning och det gick över förväntan. Boris var jättesnäll mot mig och hoppade ur lite dåliga lägen också. En supersnäll Klara fotade lite, har inte kollat på bilderna än men några bra måste det väl ha blivit...? De får ni se när jag kommer hem igen!

Nu ska jag ut och gå med Emma så att vi får bort lite av chipsen som vi har tryckt i oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0