Kanske ändå...?

Det gick riktigt bra idag när jag red dressyr! Syster var med och fotade, de bilderna kommer imorrn för jag är så trött nu. Men det gick riktigt bra för att vara dressyr. Med det dumma bettet, dressyrsadel och ingen martingal. Fast Boris brukar gå bra med den sadeln men i alla fall. Känns mer seriöst på något sätt.

Dock var Boris väldigt ofokuserad och tittade på allt möjligt runt omkring som kunde vara intressantare än jag. Men det var väldigt skönt att jag var ensam faktiskt! Det behövs ibland.

Så kanske dressyrtävla ändå...?


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du ska vara med i en dressyrtävling!:D Om du inte ställer upp så får du ju inte veta hur ni kommer att klara er;) skulle vara kul om du filmade nån gång:)

2011-08-26 @ 21:38:20
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0