Kom just på en sak...

...nämligen att jag inte kan vara med i dressyrtävlingen ens om jag skulle bestämma mig för att vilja. Det är två klasser, LB:1 som jag har ridit förut med bästa procent runt 60, och så är det LA:1 som jag inte ens är i närheten av att klara. Speciellt inte som det är nu när jag funderar på om det är värt att starta LC.

Surt, men då slapp jag i alla fall välja själv ;) Förresten är det bara 3 anmälda hittills så tävlingen kanske inte ens blir av... Men man kan ju hoppas på att fler kommer på att de vill vara med i sista sekund.

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Tack! :) Precis, de lär sig inte få någon uppfattning om pengar... de kommer väl aldrig klara sig så bra när de flyttar hemifrån eller så.. -.-

2011-08-26 @ 23:42:53
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0