Mystur i skogen med den gamla tjejen

Som rubriken säger: Kastella och jag gav oss ut på en mysig skogstur, tillsammans med Ebba o Liten och Lill-Emma o Mork. Det märks att hon är gammal, hela 30 år, men hon hänger med ändå! Dock har hon blivit väldigt smal eftersom det är svårt för henne att tillgodogöra sig fodret.

Nu vet jag också vad som händer om man ger foder för tidigt efter en ridtur. Kastella började hosta massor av havren och slutade inte förrns Ebba hade masserat utanpå foderstrupen. Läskigt, men det är väl sånt man lär sig av antar jag...

Lagom vacker bild från förra året. Saknar faktiskt att rida storhäst... Trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det, men så är det. Jag skulle absolut inte ha något emot en storhäst att rida någon gång i veckan sådär, när jag inte är hos Boris. Dock har jag inte pengar till en medryttarhäst...


Kommentarer
Postat av: Noomie

Sv: Haha eller hur (x ^^,

Vad söt hon ser ut att va(:

2011-08-14 @ 22:47:11
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0