Underbar vecka

Riktigt jobbig träningsvecka har det varit men det är så det ska vara! Det är ju ingen idé att åka på träningsläger om man inte ska ha träningsvärk överallt hela tiden ;)

Jag kan säga att alla har fått bra träning och utveckats massor. Boris har äntligen börjat lyssna på mig i hoppningen, det var det lilla i ridningen hos mig som inte stämde som förstörde allt och gjorde att det blev en massa dumma vägringar. Men nu vet jag hur jag ska göra så det är bara att träna in det så att jag inte glömmer.

Jag lyckades ju också fjäska till mig en fotograf på måndagen med lite hoppbilder, vill ni se?

Såhär såg det ut i maj/juni? jag kan bara säga att det är bättre nu =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag skrev lite om det här :-)



http://semlur.blogg.se/2011/july/mitt-hjarta-bloder.html#comment

2011-08-06 @ 00:21:41
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0