Barbackamys med Boris

Efter Mork åkte jag hem och åt och fick ett stort utbrott på att båda mina datorer var dumma och vägrade starta.

Sen åkte jag som planerat till Eda och gjorde stallet där. Hästarna hade stått inne (stackars dem) vilket gör att man sparar tid på att slippa ta in dem och att man måste lägga mer tid på mockningen. Hur som helst, efter att ha fixat hela stallet hann vi inte rida så mycket, typ en halvtimma ganska lugnt. Boris var i alla fall sammarbetsvillig även om jag såg på bilderna att han ibland fuskar och går lite bakom lod... Har märkt att han gör det lite, men det såg värre ut än jag trodde på bilderna. Men jag var ändå nöjd större delen gick han fint och lyssnade verkligen på vad jag bad honom om. Fina fina ponnyplutten. Fast han rymde idag för grimskaftet i spiltan gick sönder så när jag tittade bort gick han ut och när jag sen gick förbi stod han och åt ur höpåsarna som stod vid ena väggen. Lite busigt sådär, jag önskar bara att han fick stå i en box...

Snygg sits

Kanske inga riktigt bra exempel men han var faktiskt ganska fin... Pigg o glad i alla fall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0