Boris

Jessica sa att Boris troligen var bra nu, så jag skulle ta ner honom till ridhuset och tiita på honom och om allt såg bra ut skulle jag skritta 20 minuter. Men det är ju klart att han inte skulle vara bra då! Han blev i alla fall jätteglad över att få komma ut och hoppade o skuttade som ett litet föl :) Sen gick jag en liten bit o då såg det okej ut, trodde jag... Så skulle Emma kasta upp mig för jag red barbacka och då fick Båris damp haha. Han bockade och skuttade och småstegrade och eftersom jag inte hade hunnit sätta mig ordentligt halkade jag bakåt och var typ en millimeter från att ramla av innan ridhusväggen räddade mig ;) Jag skulle ha långa tyglar men det gick sådär eftersom han bara ville springa, han har ju inte gått i hagen på ett tag så det förstår jag.

Efter ett varv såg både Amanda och Emma att han gick orent, så jag satt av o kollade när Emma gick med honom. Såklart såg jag också felet och det var bara att gå hem igen... Lite surt :(


Han var i alla fall ganska söt när han visade upp sig!
Och sorry för den dåliga uppdaterinen idag - jag har varit i stallet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0