Gå o sova snart?

Jaja snart ska jag sova. Jag är sjuuukt trött. Till Eda imorrn då, får väl se om jag får nån att rida men jag måste ändå dit o vara sällskap till Emma när hon mockar, o så har jag ju kvällsfodring sen också. Blä, orkar inte vara där länge. Det finns vissa saker som är kul en liten stund, sen är det inte roligt längre... Hästarna var faktiskt leriga idag! Marken börjar titta fram. Det här vårtecknet skulle jag i och för sig kunna vara utan eftersom det ger en himla massa extra jobb, menmen man måste väl ta den negativa sidan om man vill ha den poitiva =) Det där lät väl smart, tycker ni inte det?

De dumma barnen blev inte rädda för mig... hm jag undrar varför, men det är faktiskt inte kul att vara spöke om ingen skriker. Okej, jag failade lite då. Men bara lite.

Men jag är ändå fortfarande glad!! Förhoppningsvis får ni snart veta varför :)

Puss på Ginger... Nej det där går ju inte, du är ju gay Boris!! Det har han nog glömt :P Eller också var det Sofias fel när hon gav honom en massa stora ludd på grimman.

Nähä, gonatt alla glada, lessna, sura, tråkiga, lyckliga o trötta :D <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han viskade till mig att han ville ha massa ludd! :D



Sv: haha, har ett nytt ländtäcke nu ju så det är kalas! :D

2011-02-04 @ 23:03:40
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

trevlig blogg! :)

2011-02-06 @ 08:33:09
URL: http://ponymaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0