Klass 9D Berzan


Pratade med en gammal klasskompis på bussen förra veckan och kom fram till att jag saknar min gamla klass massor!! Och så saknar jag att ha killar i klassen, eftersom jag nu går i en ren tjejklass med 30 tjejer. Killarna ska bara vara där och vara lite lagom irriterande och säga roliga saker ibland, tycker ni inte det? Men ingen har tid att fixa en ny klassträff och man har lixom tappat kontakten med folk som man inte träffar varje dag längre. Inte förrens vi skulle sluta insåg jag hur mycket jag älskar alla i min klass!! Detta inlägget är tillägnat före detta 9D på Berzan som gick ut 2010.

Kan ni gissa vilken som är jag? <3
Nähä puzz på er alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0