Ridlägerdag

Inte hunnit blogga mycket idag då jag har varit i stallet hela dagen. Först var jag då på Eda o hjälpte alla barnen på ridlägerdagen, det är faktiskt ganska kul när de är snälla... När de inte är snälla är det mindre roligt. Men idag gick det bra o inga barn ramlade av. Det gulligaste är när lilla Cornelia, 6 år rider på Felize och säger "springa nu" o skakar på tyglarna. Sötaste ungen o riktigt duktig för att vara så liten. Sen har vi två nya hyrare som också var med för att få rida lite extra bara, en till Nitzch o en till Scarlett. Båda verkar väldigt bra, o det ska bli skönt att få fler som delar på stalldagarna måste jag säga!

Juste, Armin gic igenom staketet idag - igan, så jag fick snurra ihop trådarna lite halvfint o låssas att stolpen satt uppe så att de inte skulle gå ut. Nästan ingen el i tråden så vi stängde inte ens av den för det kändes knappt när man tog i den, inte konstigt att hästarna går ut... ^^

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Skönt att Nitzch får någon som tar hand om honom! <3 min lilla bebis plutt!! :)

2011-02-21 @ 19:56:24
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Skönt att Nitzch får någon som tar hand om honom! <3 min lilla bebis plutt!! :)

2011-02-21 @ 19:56:38
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0