Sjuklingen

Snart borde Boris vara lite bättre sa Jessica, men jag känner på mig att det kommer att ta låååång tid innan det går att rida... Inte så kul eftersom jag inte vet nånting om honom eller ens hur illa det är. Senaste gången jag kollade på honom var i Lördags och då var det inte bra. Men Jessica sprang tydligen med honom i gången och det var mycket bättre. Jag vet inte vad jag tror nu, men man kan ju hoppas att det blir bättre snart! :) Jag vill gå på promenad med honom eller i alla fall skritta lite på fälten när han är bättre. Då skulle han bli jättejätteglad!!

Ojjj vilken ful bild - skulle må bra av lite redigering... Fast jag suger på sånt och har inte ens nåt program så det får nog va... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0