Slödag

Idag kommer jag bara ta det lugnt o vila upp min ordentligt inför veckan i skolan. Förutom att jag ska o rida Boris i eftermiddag, med det blir väl något lugnare pass så han också får vila upp sig inför veckan. Inte för att det behövs eftersom han i alla fall är alldeles för pigg för barnen. Har han aldrig varit innan, men efter att han vilade i typ två veckor blev han jättepigg. Bra för mig, men mindre bra för de stackars ridlärarna hehe...

Idag är det den sista dagen på Göteborg Horse Show, tyvärr har jag inte varit där... Men skulle gärna viljat! Kanske det blir Falsterbo istället... Min syster har fribiljetter till Norrköping Horse Show, så det blir det i alla fall troligen =)

Kommentarer
Postat av: emma :D

nu är jag duktihezt som kommentererar men jag måste ge en liten diss åt den gula färgen som bländar mig o_O <3

2011-02-27 @ 13:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0