Boris halt...

När jag skulle ta in min lilla ponni såg jag först att grimman var trasig, sen att han hade tappsko och sen att det var en spricka i en bakhov där han hade sko!! Jag blev inte så glad då... Så jag tog in honom och det syntes direkt att han haltade :( Så jag pysslade lite med honom och sen fick jag rida på en Fjording istället haha. Hon är ganska speciell den där damen. Vi fick skritta lite på fälten och Hasse plogade lite åt oss, väldigt snällt. Cessan är ju bra igen så jag red med Emma.




Jag & Fjording (Melinda) <3

Emma & Tönt-Cessan <3

Hoppas det har gått bättre för er i helgen!!

Kommentarer
Postat av: emmaa:)

min feejjnnaa tönt <3

2011-02-01 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0