Dagbok

Samma dag jag fick Boris började jag skriva en dagbok om honom, vad vi hade gjort i ridningen, promenad, rykta och sånt. Nu när jag för någon dag sen tittade igenom den blev jag förvånad över hur mycket framsteg vi egentligen har gjort på den här tiden... Mer än man tror verkligen!! Det har hela tiden kännt som om det bara står stilla eller till och med går bakåt, men om man jämför med första veckorna så är det verkligen bättre nu :) Speciellt har det gått framåt att han verkar gilla mig och lita mer på mig, fast det inte riktigt känns så. Det hade varit väldigt bra att ha haft en massa foton från ridpass att titta tillbaka på, men tyvärr har jag inte det :( Så jag får helt enkelt börja skaffa foton nu så att jag kan titta tillbaka om ett halvår. Sofia kommer med till stallet imorrn och tar kort, hoppas de blir fina!



Gonatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0