Eda igen

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt för en gångs skull, men imorgon är jag igång igen! Tyvärr körde bussen på väg hem fast innan jag var på den så jag fick vänta lääänge... Imorgon ska jag då till Eda och titta på ridlektioner när mina kompisar rider. Som tur är rider jag inte i den gruppen längre =) Fast Jessica har ändrat grupperna så jag antar att den är bättre nu. Jag ska försöka hinna fota lite också så ni får se hur det går för dem...

Smittan på Vreta hade tydligen inget att göra med Mangolds dödsfall, sa Olof våran lärare, men jag vet inte hur mycket jag tror på det... Det måste ju ha haft något med saken att göra, typ nedsatt immunförsvar minst.
Lektionshästar... ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fast dom vet ju inte, berättar det jag vet i morgon :)

2011-01-25 @ 22:45:28
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0