Ridlektioner igen

Idag börjar ridlektionerna på Eda... Inte kul eftersom vi kommer få stressistress på måndagar, Tove o jag. Men det ska bli skönt att få lite träning på ponny - det behövs!!!

Förresten red jag dressyr för Malin igår på Spacy på stalljouren. Gick skitbra vissa stunder när jag orkade rida och mindre bra när hon bara sprang och jag inte orkade sitta, hehe. Malin var verkligen en jättebra ridlärare hon gav tips och gjorde så det gick bra utan att man märkte det  förrens efteråt. Hur ska en bra ridlärare vara tycker ni?? Spacy var en skitfin häst, en sån skulle jag kunna tänka mig att ha som egen.

Nej nu ska jag gå och ta hand om min stackars lilla ensamma kanin. Kraaaaam på er ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0