Ridlektioner

Idag hade jag stallet och efter en sovmorgon till klockan 11 gick jag till bussen mot stallet. Det var lugnt och skönt och ingen stress alls! Den nya ridläraren som ska ha barngrupperna på måndagar, onsdagar och fredagar verkar väldigt bra än så länge, jag sprang med på barnlektionerna. Hon har gått ky på vreta och är vääldigt lik lärarna där när hon pratar :P

Men jag rider nu för Jessica och det blev ett jobbigt dressyrpass, men både hon, jag och Boris var nöjda efteråt. Jag har tydligen blivit myyyyycket bättre på att rida honom i fin form :) Det är ju alltid kul att höra när man har kämpat. I ridgruppen var det jag, en kompis och hennes egna häst som hon har med och sen en massa vuxna. Jag hoppas de inte är alltför fega - man har ju sett en typisk ridskolemamma förut haha...
Bild från förra veckans barbackamyyys ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0