Så det kan gå ^^

När jag då hade gjort halva stallet får jag ett sms av Linda sim missat bussen så jag får vara ensam ännu längre... Inte kul! Så när hon äntligen kom och jag började bli ordentligt trött och hungrig, vad händer då? Jo, strömmen gick när min mat hade varit två minuter i mikron så att den fortfarande var fryst. Vi ringde Jessica som var i sitt hus och skulle komma "snart" sa hon. En halvtimme senare kom Hasse och fällde upp en knapp så att vi fick el igen. Då hade jag tröttnat på att vänta och ringt till mamma att komma och hämta mig så Boris fick vila idag eftersom jag inte kände att det var någon mening att ens sitta upp när jag var trött, irriterad och hungrig från början.

Sen åt vi men när jag skulle gå ut till soptunnan och slänga matlådan halkade jag på en isfläck - med en mugg varm o'boy i handen som hälldes ut över hela mig!! Så fick jag ont också, inte min dag precis... :) Men sånt är livet, Linda och Pua (som var i stallet och red Fjording) fick något att skratta åt i alla fall haha =P

Juste, imorron har jag stalljour hela dan buhuuu ;) Inte så farligt egentligen men det blir att kliva upp kvart i sex som en vanlig skoldag både lördag och söndag.


Trött,ska sova nu gonatt ^^ puzz på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0