Tröttitrött...

Sitter nu i skolan och gör inenting... Väntar på svenskan och hoppas att jag inte ska somna :P Jag har varit sjukt trött hela veckan och hoppas bara att jag överlever helgen utan att bli sjuk eftersom jag då måste göra om stalljouren någon annan gång med andra människor. Usch då står man hellre ut ett tag till.

Ikväll blir det stallet med Linda och kanske nån mer kommer och rider då :) Eftersom jag har stalljour på vreta kommer det att bli den enda gången på hela veckan då min ponny blir riden innan ridlektionerna som börjar på måndag. Känner mig lite stressad över detta då det inte är så bra att han först vilar och sen måste jobba ordentligt utan att han har tränat först :( Inte kul för honom men sånt är livet...



Såhär ful är Boris på vintern, fast nu är han ännu fulare för han ser ut som ett luddigt russ!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0