Motion

Man kan säga att man får gratis motion på barnlektionerna i alla fall. Idag har jag gått och sprungit två lektioner, samtidigt som jag har försökt se glad ut och hindra en ponny från att äta gräs... Jag rider inte något idag, men imorgon och resten av veckan ska Boris ridas, mest ut i skogen tror jag. Tandläkarbesöket gick visst bra, mer om det senare!

Bild från förra året, lånad från Teres. Sånna här dumheter som att vattna ridhuset har vi tack o lov inte fått syssla med än... Bland det tråkigaste som finns, då är det hundra gånger bättre att passa barn.


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Tackar ödmjukast för din hjälp!

2011-07-19 @ 22:32:49
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0