ålstek :)

chaaa chaa bloggen Emmaboiii här O_o

jag tänkte presentera mig lite kort, måste bara sätta på en låt på spotify....brb! det blev lipstick om någon ville skriva upp det i sin Icare.

nej nu ska jag komma till sak. jag heter som sagt Emma Karlsson och jag är typ 3:dje coolast i världen. jag har bränt mig som fan på ryggen så jag ser ut som en tomat. doktigchey. jag har storlek 37-38 i skor och jag gillar inte ormar. jag är en riktig player, jag är gift med Maja, Jennifer och Ylva. men jag ser inte det som något problem så om det är någon snygging som läser detta så adda: [email protected] (A). 

jag måste varna er, om ni har lagt bananer i kylskåpet och det sprängs, då ska ni kanske ta ut bananerna från kylskåpet...

jag är ledaren för intresseklubben, så nu vet alla.

jag saknar hyfs och kan vara liite busig ibland. jag kan exakt HELA kompispris låten så om nån vill ha sånglektioner så säg till ;) ålstek är äckligt gott, prova!!

det här är en bild på en marulk o jag har ingen aning om varför jag tog just den bilden...


aa det va typ det jag ville säga puzzelipuzzz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0