Hel ponny

Boris är nu bra i sitt ben, och jag kunde sitta upp och skritta lite igår. Han hade varit ute och busat i hagen hela natten, så han var snarare trött än pigg. Nästan lite skönt, eftersom jag inte skulle rida ordentligt. Men oj vilken skillnad det var att rida Boris när jag hade suttit på Marco innan! Boris är typ dubbelt så lång och dubbelt så smal, vilket också beror på att han är smal nu. Fast nu går han i en stor hage med mycket gräs och blir tjockis igen =)

Förra året

När jag släppte honom i hagen för att hämta Ginger och Felize som Emma och jag skulle duscha var han sällskapssjuk och ville vara med och komma in ifrån hagen igen. Härligt! Kan nämna också att vi tog före och efterbilder på ponnyskruttarna, det syns verkligen hur rena de blev. Och så  har jag bilder när Ginger rullar sig så fort vi släppte ut  henne... Men de finns på kameran, suck.

Nu ska jag iväg till stallet för att skritta lite till och pussa på ponnyplutt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0