Stålhättaskor


Folk överskattar effekten av stålhättan på skorna. Jag menar, är det verkligen värt att gå och frysa på vintern, svettas på sommaren och bära upp de tunga och klumpiga skorna? När man kanske inte ens blir trampad på de få kvadratcentimeter som stålhättan skyddar... För blir man trampad på hälen eller mitt på foten spelar det ju ingen roll om man har stålhätta. I skolan måste vi ju ha det på oss i stallet, men de skor vi har fått från skolan är så hala att man lätt halkar och kan bli trampad någon annan stans istället.



Kommentarer
Postat av: Louise

Hade dom inte varit så obekväma hade jag lätt användt dom, men tyvärr gör jag inte det :D

2011-06-19 @ 23:24:16
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0