Älska eller hata?

Måste jag älska eller hata alla? Kan man inte bara gilla folk lite lagom?

Som Boris, i början tyckte jag inte om honom alls, men för typ en månd sen började det gå bra för oss. Då bara vände det helt och nu kan jag inte tänka mig att jag skulle ha någon annan häst. Det började väl med att han gillade mig, tror jag. Det blir mycket lättare att tycka om någon som i alla fall ser ut att stå ut med en. Jag trodde att det inte gick att lära sig att älska någon. Jag hade fel, och tack o lov för det!

Nu när allt fungerar för oss kan vi börja utvecklas tillsammans. Jag påstår inte på något sätt att det är perfekt, men nu är det som det ska vara. Vi har långt kvar, men nu jobbar vi tillsammans mot samma mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0