Dagen som varit

Inte hunnit blogga nånting idag... Och värre lär det bli i helgen då jag har fullt upp med stallet, tävlingen o kopmis som jag måste vara social mot hehe.

Åkte till skolan för en lektion och sen tog jag bussen mot stan innan invigningen av skolan började. Först skulle det vara en för eleverna och sen en för "massa viktiga personer" som skulle komma. (Typ landshövdingen o nån jordbruksmänniska?) Meeeen, kom på när jag gått på bussen att bussen som skulle gå 10.23 egentligen var ett tåg och nästa buss gick 12.33, vilket inte var någon kul överraskning precis... Så jag gick till stan o donken med två kompisar tills bussen gick. Surt att jag så missade invigningen men så kan det gå om man slarvar!!

Sen hade jag stallet som vanligt, o Linda slutar nu tidigare, hiss på det!

Inte så mycket mer att säga... Jo, Boris var pigg idag och fick bara gå en barnlektion med tempoväxlingar eller nåt sånt, alltså ingen hoppning. =D O juste en lapp har kommit upp i stallet om ridläger i sommar - och jag är med på en väldigt vacker bild där jag står i bikini och leder en ponny i vattnet. Suck hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0