Dagens ridpass 21/3 (igår)

Det var hoppning som stod på schemat, men det blev mest att stå stilla i mitten när de andra hoppade, eftersom vi var väldigt många i gruppen tyvärr...

Boris taggade massor på alla hinder, speciellt de små eftersom han då inte behöver tänka. Vi hoppade som en åtta med ett räcke på varje diagonal. Jag behöver lite tid på mig att "rida fram" mig själv, och innan jag är igång rider jag inte ordentligt. Så första lite högre hindret spreng han förbi. Men sen gick det jättebra resten av passet, förutom att avstånden inte stämde till 100 % hela tiden så vi fick några väldigt långa och höga språng...

Boris pappa, De Mensinghe's Rinaldo =) Hittade bilden på Google, hoppas det inte gjorde nåt att jag tog den hehe

Btw, blogg.se har slutat dampa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0