Gårdagen

Igår var jag upptagen och hann inte blogga nåt på kvällen när jag kom hem för då var jag typ jättetrött.

På förmiddagen hade vi travkörning med både storhästarna och russen. Men jag fick bara köra ett russ för vi var för många i gruppen. Jag och Saraha körde Shot Gun, en liten köttbulle som inte tyckte om att springa först. Vi tränade på att köra om varandra och så fort vi kom framför bara dog den och det var skitsvårt att få den att trava. Vi satt och smackade o viftade med spöt men han ville inte riktigt trava på... Hehe vi hade kul i alla fall. De andra russen var mycket piggade och sprang jättefult, såg ut som typ islandshästar.

Shot Gun

På eftermiddagen hade vi elsäkerhet, vi skulle koppla kontakter och sladdar, så om ni vill ha hjälp med några elproblem, fråga inte mig! Jag var inte sådär jättebra på det hehe...

Titta så fint

Vi fick också sluta tidigare!! Jag typ ♥ att sluta tidigare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0