Löshoppningen

Gick bra, Boris hoppade 110 i en rätt snabb fart, och kunde ha hoppat mycket högre om vi hade höjt. Dock så gillar inte min kamera ljuset i ridhuset, så det blev inte några bra bilder, på de flesta smälter Boris ihop med väggen och syns knappt... =( O när jag försökte filma tryckte jag väl en gång för mycket på knappen så att allt jag inte hade tänkt filma kom med och själva filmen blev inget. Så bra är jag på att hantera en kamera!

Armin, Ellie och Elegance hoppades också förutom tävlingshästarna. Elli gick bara över bommar, men hoppade jättehögt över, lilla gullunge. Armnin såg jag inte men han är ju hoppad förut med bra resultat. Elagence har världens hoppteknik och flyger över. Fast hon hoppade väl bara kanske 60 cm.
Ellibus ♥ hon ville inte stå stilla i mitten utan skuttade runt och stegrade



Såhär bra blev den bästa bilden om ni fattar hur hemska de andra såg ut så... Men han hoppar med världens teknik och är hur fin som helst, älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0