Mardrömmen

När vi sen skulle hem från Mantorp blev det inte lika kul. Jessicas kompis som var med skulle lasta Magic, och började med att gå runt runt och stressa henne med ett dressyrspö. Såklart Magic inte ville gå in då... Jessica var då och pratade med några virriga mätmän. Det blev värre och värre, och det slutade med att vi fick backa in transporten mot stallet och "kompisen" drog kedjan runt överläppen på Magic, o skrek o slog med spöt. Emma satt då i bilen, och jag gömde mig bakom Boris. "Såhär gör Tobbe Larsson med sina hästar för att de ska bli lydiga, nu lastar vi ur igen!" Men det gjorde vi som tur inte... Nejdu, det där har du nog missuppfattat lite!

Gissa om jag var rädd när det var Boris tur att gå in! Skakade o tänkte att nu är det kört om han inte vill. Men han gick in direkt, tur det.

Så Emma o jag typ stortjöt i bilen hem, och jag var livrädd o kunde inte slappna av förrns vi var nästan hemma. Don't try this at home bara!

Så, nu vet vi hur man inte lastar en häst!

Kommentarer
Postat av: emma :D

fiina häästen o devil 'kompis'

2011-03-15 @ 19:11:47
Postat av: Elin Olsson

ofta man gör sååååå!!! :S :S :S <3

2011-03-15 @ 19:37:14
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0