Romme

Började dagen med att gå upp klockan fem, och sedan sätta mig på en buss mot Romme Alpin. För de som inte vet är det alldeles för långt dit, bussresor kan bli oändligt tråkiga...

Sen åkte vi! I början gick det sådär, men efter lunch var jag riktigt duktig tycker jag =) Åkte röda och gröna backar, men bara en blå. Sist jag åkte, för tre år sen åkte jag även svarta backar, men de var visst mindre branta då. Snön var ett stort problem för det blåste och snöade så jag inte såg något annat än vitt.

Bussresan...

Snygg jag är då

Att åka skidor är inget jag skulle byta ut hästarna mot, men helt klart värt att testa! Tyvärr så hade busschaffören slängt ut Sofias skidor på skolan innan han skjussade oss vidare mot Tornby, så det tog kanske en extra timma innan vi kunde åka hem - utan hennes skidor... Men sånt ä livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0