Så det kan gå


Hahahaha vilken faildag. Emma o jag bestämde oss för att åka till Travshopen istället. Så vi tog bussen till Rimforsa, tåg därifrån (vi ställde oss på rätt sida av spåret!) till resecentrum. Tåg till Mantorp o buss till Mobilia gick perfekta tider, men så kom vi på att vi kanske skulle kolla öppettider. Självklart hade det redan stängt...

Så vi åkte till Hööks istället och jag köpte:

Den lattefärgade kanske var finare, men kan ni föreställa er hur hemsk Boris skulle se ut i det??

Sen skulle vi gå på stan, vi kom dit 10 över 4 och märkte att stan stänger kl 4.

Idag har jag lärt mig:

1. Tåg har faktiskt hjul.
2. Kolla öppettiderna först!
3. Stan stänger klockan 4 på lördagar.
4. Milkshake på McDonalds är väldigt gott.
5. Ring Märta om du får problem i Rimforsa.

Jaa, man lär sig något nytt varje dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0