Press

Efter att ha sett bilder, filmer och text om Kantje's Ronaldo och De Mensinghe's Rinaldo (farfar och far till Rinaldo's Boris) känner jag ännu mera press på att jag måste bli bättre på att rida och kunna utnyttja tävlingstalangen i Boris. Men man blir taggad också! Vår tävlingskarriär kommer inte avslutas med att han inte kan hoppa högre eller inte har kapacitet för att vinna. För det har han! Jag med, innerst inne. Vi, eller speciellt jag, behöver bara lite träning och framför allt rutin på att tävla.

Så kommer vi tillbaka till att jag inte är tillräckligt bra igen... Inte som med Safira, då var det jag som lärde henne saker, och Jessica lärde mig hur. Nu ska Boris och jag lära oss saker tillsammans. Han är ju ingen gammal läromästare precis utan en unghäst som ska utbildas.

Tidigare har jag ju sett på Boris som en ridskolehäst. En väldigt fin ridskolehäst som kanske går att rida några lokala med. Men om han var hos någon annan, tävlingsryttare då, så skulle han ju kunna komma hur långt som helst. Men tyvärr är jag en självisk människa och hoppas att det inte blir så. Han är min nu!

Lite mera muskler på rumpan bara så blir han värsta snyggingen!! O så bort med vinterpälsen och den färgen också, självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0