Boris duktig

Red i dressyrsadeln idag, och det kändes nästan lika bra som när jag "hoppade". Red igenom lite ordentligt med bakdelsvändningar och skänkelvikningar och såg till så de verkligen blev bra istället för att fortsätta i trav och rida öppnor och slutor. Boris var så duktig han var uppmärksam och jag hade nästan inget i handen, fina fina ponny. Så jag tar nog och tävlar dressyr i dressyrsadeln, eftersom det verkar fungera nu. Tyvärr blev avslutningen av passet inte alls lika bra som vi började, Boris och jag blev lite osams, jag hoppas han glömmer det fort...

Soffan: jag har längt stiglädrerna ett hål nu =)

Kommentarer
Postat av: soffan

dt e bra :P då eru snart redo för o länga ett hål till ;) riktig dressyrryttare nu

2011-05-27 @ 22:11:29
Postat av: Maja

Sv; Okej :) Lycka till!

Jag tävlar nästan bara hoppning, men min ponny är dressyrponny så jag tävlar lite dressyr också :)

2011-05-27 @ 22:23:01
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: Maja

sv; Hehe, okej ;) Men det var väl inte så pjåkigt! :)



Ja, det är det. Och dressyren är ju viktig för att hoppnigen ska funka :)

2011-05-27 @ 22:38:19
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0