Brandman och filmstjärna

Igår efter programridnignen (på Solereo) som gick ganska bra, höll de på att spela in en film i staller om typ det nya betygssystemet eller något sånt. Så när Lisa och jag gick in med sadlarna i sadlkammaren vände sig kameramannen om och börjar filma oss! Sen fick vi ta det två gånger till så att det blev riktigt bra. Sen gck han omkring i stallet och filmade när vi vägde höpåsar, sopade och bar ut påsarna i stallet. Tydligen skulle de filma insläpp av hästar men då var vi inte i stallet som tur var.

På efermiddagen stod jag i en hemsk mörk container fylld med rök, med en militär rock på mig och en tung brandsläckare i handen och skulle släcka en eld. Och jag har klaustrofobi...

Rolig dag alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0