Dagens ridpass

Eftersom det var tävlingskänsla i luften red jag fram i paddocken och gick sedan in i ridhuset för att rida igenom programmen. Boris var lite stark och tung i munnen idag, hoppas det släpper innan helgen, men vi har ju en vecka på oss... Letade fram ett par stigbyglar utan gummisnodd och stigläder till dressyrsadeln så jag slipper byta varje gång jag ska rida. Det jag saknar nu är ett schabrak...

Usch det känns som om jag använder samma bilder hela tiden - måste verkligen släpa med mig någon stackars slav till stallet som kan fota lite... Min kära syster kanske... ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer nog och tittar/fotar på Edas dressyr, så då får du ju nya bilder också :D När var Pollux? :p



Om schabrak problemet inte löser sig, säg till mig senast på torsdag så kan du låna mitt vita dressyr storlek full. Fast det är lite skitigt :P

2011-05-21 @ 21:12:56
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0