Dressyr i regnet

När jag kom till stallet såg jag att Armin var sadlad och på väg ut, så jag och Emma följde med ner och tittade. Han skulle longeras med sadeln för att vänja sig, men snart är han nog mogen för att bli sutten på! Tyris red en stund på Romeo innan hon tröttnade och tyckte att rutchbanan var roligare.

Dressyrgruppen hade träning så ridhuset var upptaget. Självklart enda gången jag hade viljat vara där eftersom det regnade. Men det gick bra ändå, underlaget blev ju bättre efter regnskurarna ;)

Boris kändes bra redan från början, det syns inte alls på bilderna som Soffan fotade eftersom de togs under framridningen, men han var mjuk och balanserad idag. Vi avslutade med att rida båda programmen, nu känns de mycket bättre!

Rida lätt bilder blir förståss aldrig särskilt vackra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0