Stallmys

Det är tänkt att jag efter jouren (morr på den!) ska få skjuss av en snäll mamma ner till Eda, fixa i ordning hästen och utrustningen samt städa lite inför imorrn. Efter det ska Emma och jag sova, jo vi ska faktsikt sova ordentligt, i lägerstugan så att vi slipper gå upp så tidigt. Jag hoppas att Boris får sova inne också. Så taggad jag är!

Så det blir en myskväll, som jag faktiskt väljer före de fester jag kunde ha gått på. Men, hästen kommer alltid i första hand! De förstår inte varför de plötsligt ska anstränga sig när inte deras skötare och ryttare gör det för dem.

"Vi kräver att hästarna ska vara pigga och lyssna, då måste ryttaren också vara det", sa min skolsköterska... Sant. 

Kommentarer
Postat av: viktoria

lycka till imorgon!<3 men hoppas att jag vinner xP haha

2011-05-28 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0