14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Jaa vad ska man säga?

Först går jag upp på morgonen... sen går jag till skolan och är där hela dagen, med både pluggande, bloggande och vänner på rasterna.

Sen åker jag buss. Och väntar lite på buss. Sen lite mera bussåkande.

I stallet börjar man med att reda ut kaoset som är där. När det är fixat så blir det att ordna hästar till lektioner och göra stallet. (Mocka, spåna, väga foder, sopa, städa, laga saker som är lite trasiga, ta in eller ut hästar och så vidare, fodra, sopa lite till, bära vattenhinkar, vattna ridhuset...)

Ja, vad brukar du göra i stallet?

Bild på Pilli och mig i Flyinge förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0