Härlig tävlingsdag

Nu laddar vi inför en till, med mer än dubbelt så många starter. Dagen var lyckad, förutom klagomål(?) på underlaget i ridhuset. Om de bara visste hur mycket tid som har lagts ner på den där banan...

Senare red jag igenom LA:1 i paddocken med Boris, och fick man rida med hackamore och spö hade vi nog kunnat ställa upp haha. Med hackamoret behöver jag inte bekymra mig om att han går och biter i bettet och kan koncentrera mig på att rida ordentligt istället. Dock kan jag inte hela programmet och tiometersvolterna blir mer tolvmetersvolter i galoppen, men jag har ju inga planer på att starta LA i dressyr heller...



Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Kul att vi har samma rubrik i våra inlägg! :)

2011-09-17 @ 20:44:56
URL: http://hastoridveksamhet.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin bild:) har du fler?:)

2011-09-19 @ 19:29:10
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0