Inte som förut

Nu kommer jag avslöja något...

Emma och jag bloggar snart tillsammans!! Vi har bara lite idéer att jobba vidare på, och den här bloggen kommer att finnas, även om uppdateringen inte kommer att vara så hög då jag i första hand kommer att satsa på nya bloggen. Det kommer att bli så grymt! Ni hänger väl med även när jag byter blogg? Det hoppas jag, det blir som den här fast bättre, eftersom vi är två kommer uppdateringen bli högre och då kan man peppa varandra. Har man en dålig bloggdag fixar den andra personen det. Fler och delade åsikter, mer härliga bilder...

Låter det bra?

Idag ska vi fika på stan och prata lite mera, vi får se när vi startar upp det hela.


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggbizniz :D

2011-09-26 @ 16:21:06
URL: http://emmamariaelisabethkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma

klart jag följer med!;)

2011-09-26 @ 21:11:12
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0