Nämen titta vad jag hittade

Tydligen är det någon sorts premiering/utställning på Vreta idag, något jag inte hade någon aning om innan jag kom imorse. Så det finna en himla massa ponnyer och kallblod här idag. Shettisarna är ju bara mer än söta...

Så fanns det ett litet tält med en massa fina saker också... Och jag som inte var beredd hade inte så mycket pengar på mig tyvärr. Men ett par stövelstrumpor hittade jag för 99kr. Tur eftersom jag bara hade 100 med mig. =)


Fanns fina schockamöhleschabrak, lindor och huvor, och en del annat som då kostade lite mer än 100 kr ;)

Näh, nu ska jag äta, har lunch till kl 2. Sen blir det väl att titta på lite hästar och kanske när Tove rider nån av sina.


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

SV: Ja nytt schabrak och pannband! :)

Du är alltid välkommen, säg till bara, Puss <3

2011-09-24 @ 13:48:04
URL: http://elinolss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0