Sjuk och trött

Sitter hemma i soffan och tänker på alla stackare som måste gå i skolan utan mig haha. Nae allvarligt talat så mår jag sådär... Har ont i huvudet, kan bero på att igår när jag skulle släppa ut Boris hade någon hällt äpplen precis innanför grinden och där stod Scarlett o tjurade. Hon sparkade mot Boris, han slände sig bakåt o jag ramla i marken klumpig som jag är ;) Fast av en lycklig slump hade jag hjälm på mig. Sen vågade inte Boris gå in i hagen så jag fick vänta tills Scarlett flyttade sig själv. Morr! Fast det kan lika gärna vara förkylningshuvudvärk jag har nu.


Emma o jag skulle ha tagit bilder på hästarna till nya bloggen, men det går ju inte eftersom jag är sjuk lite kul sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0