Vad får man kalla failbild?

En failbild ska vara precis som ordet säger för oss som kan svengelska: misslyckad bild.

Rolig, konstig eller misslyckad. Men ska man visa en bild som failbild tycker jag att det ska vara underhållande att se. Man behöver inte visa upp bilder som ingen vill se eller bryr sig om i alla fall. Nu ska jag ge exempel:

Inte en failbild, bara en lite sämre bild eftersom den är tagen fel i steget och jag ser lite lustig ut.

Inte heller vad jag skulle kalla fail, den är ju bara lite söt sådär, eller vad tycker ni?

Här är min "vanliga" failbild som jag älskar. Verkligen fotat i exakt rätt ögonblick, tack Emma!

Också fail, både jag och ponny misslyckas med det där lilla hindret, men utan (tycker jag i alla fall) att det ser ut som att någon av oss lider.

Tycker att ordet failbild har blivit lite väl överanvänt på sista tiden, någon som håller med?

Detta var mina åsikter, nu vill jag höra era!


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Sådärja! ;)

2011-09-13 @ 21:19:25
URL: http://hastoridveksamhet.blogg.se/
Postat av: Emma

haha! söta bilder, älskar sista^^

2011-09-15 @ 14:13:39
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0