Islandshästar

Nu har jag länge tänkt över det här, eftersom det finns en massa islandshästtjejer i min klass. Jag har ju själv också ridit islandshästar ett, tag men slutade med det. Nu efteråt undrar jag varför? Sent att ändra på det nu, men min framtid går att ändra på än så länge. Därför har jag beslutat mig att jag ska ta det stora steget att byta klass till V10I, och därmed sluta på Boris. Självklart kommer jag att sakna honom sjukt mycket, men han är ju ingen islandshäst, de som jag vill satsa på från och med nu. Man kan väl lära sig att tycka om en annan häst, så som jag lärde mig att tycka om Silja och Silfur när jag skötte dem. Det är det här med att kunna rida ponny hela livet också, ni har väl kanske uppfattat att jag inte gillar att rida storhästar, eftersom jag rider så dåligt då. Islandshästar är ju ändå så små så att man kan rida dem ordentligt. 

Bloggen kommer då att gå mot en annan inriktning: Islandshästar. Jag kan inte så mycket, men man kan väl lära sig? Så får vi se vilken gren jag inrktar mig mot, beror nog på vilken häst jag får tag i...

Så farväl Boris, hoppningen och min kära klass! Jag ska ta och prata med mina lärare imorgon, se vad det går att göra. Min förhoppning är att byta klass så fort som möjligt för att inte missa för mycket undervisning på Stenholmen. Hoppas ni förstår mitt beslut!

Har hållt mina tankar för mig själv ett tag, tills jag hade bestämt mig helt. Det är ju inte kul att få en massa råd från fel personer, medan man fortfarande försöker bestämma sig för om det här är det rätta för mig. Men nu är jag säker.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Christa (Saffier Jet)

HAHAHA

I och för sig gillar jag isisar men JAG tror att du skämtar aprilo nu, eller hur ;-) ?

2011-04-01 @ 15:20:43
Postat av: emma ....

DDUUU SKA DÖ JÄVLA TTTTÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNTTT .

DRA ÅT SJUMILASKOGEN MED DIG.

2011-04-01 @ 20:11:40
Postat av: Eleonor

"tur" att det var ett aprilskämt! :)



/ Ridfröken

2011-04-01 @ 20:23:45
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Roligt att börja med islandshästar :)

2011-04-01 @ 21:35:46
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0