Jobba

Såg att man kan jobba i Vretastallet på lovet :) Fett najs! Betyder att jag kan tjäna pengar o det behövs nu... Förutom hundra grejer jag vill ha till ponnyn så behöver jag köpa nya kläder oxå :P Som alltid har jag alldeles för lång att-köpa-lista o alldeles för lite pengar till den.

Lite som är på min att-köpa-när-jag-får-pengar-lista hehe :)

Så om jag kan jobba på Vreta vore det väääldigt bra, men jag har ju lite att göra hemma oxå plus att vila upp mig för det behövs så det blir väl kanske tre dagar eller nåt sånt som jag jobbar
Pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: det är ju inte samma skådespelare eller nånting men hoppas den är bra! :)

2011-02-09 @ 17:49:15
URL: http://jessicaallskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0